I think the whole world's addicted to the drama

Några fåglar som vi gick förbi under promenade

 

Igår hade jag en jättebra dag. Jag var och klippte mig, städade och träffade en kompis på både middag och fika - mys! Idag har jag varit på tandregleringen (aj!), gått på långpromenad med mamma och Tea, och tagit det lugnt. Om några timmar är det dags för Breaking Dawn, och det ska bli sjukt kul. Denna gången har jag sett till att hålla mig hel innan midnattsvisningen, så det är grymt. Förra gången gick det ju inte lika bra, hehe...

 

Jag får se om jag orkar blogga efter filmen inatt, men annars hörs vi imorgon.
E


Postat av: Tina

Ja det är ju absolut en nackdel med rännan om hon puttar bak en massa torv, då blir det bara ett fanskap av alltihop. Hon har varit rätt bra de dagar jag har haft henne nu över helgen, det blev bara mindre och mindre torv i rännan baktill.



Igår gjorde jag ju en rensning i boxen eftersom jag skulle lägga in lite spån så jag luckrade upp allting från botten så att spånet skulle få chans att blanda sig ordentligt. Det kanske var därför det hamnade en del bak, när bädden blev mycket mjukare.



Hon hade den här rännan baktill i boxen i stallet där hon är uppfödd utan att putta bak nånting så jag tänkte att hon skulle koppla greppet om det igen men hon har kanske stått på halm för länge.. eller så måste man kanske få en hårdare bädd just precis där bak så hon inte kan putta bak lika mycket :)

2011-11-16 @ 13:26:32
URL: http://tjockobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback