Befinner mig i stallet (tidsinställt inlägg)


Min hopptränare och hennes häst (lånad bild)

Just nu befinner jag mig förmodligen i stallet, för idag är det clinic för Bo Tibblin. Bo Tibblin håller ju på med dressyr, och han är svensk fellow, A-tränare, GP-domare och författare till bland annat Ridlära. Hans Clinic kommer nog var otroligt intressant, så jag är peppad.

Clinicens innehåll: "Under ledning av Bo Tibblin kommer lokala ekipage på olika utbildningsnivåer förevisa grunderna i hästens utbildning". Vi kommer alltså börja att få se ekipage med unghästar, och sedan det in nya hästar med mer kunskaper, och i slutet kommer vi få se Grand Prix-ekipage. Både min hopptränare och dressyrtränare kommer rida sina hästar (min hopptränare håller även på med mycket dressyr), och det ska bli otroligt roligt.

Clinicen är 4,5 timmar, och efter den ska jag rida Lady, så jag kommer vara borta större delen av dagen. Men när jag kommer hem ska jag meddela er hur det allt har gått.
Ha det bra tills dess!
E

Postat av: Emelie

sv: Japp! jag provred igår =) Men blev inte den.. Är fortfarande på jakt!

2011-10-02 @ 15:00:02
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback