Vilken underbar morgon


Jag - 12 oktober 2010

Solen skiner, himlen är klarblå och humöret är på topp. Idag jobbar jag kväll, så om en stund ska jag åka till stallet så att jag hinner mocka till Lady innan jag börjar. Ikväll är det nämligen dags för hoppträning igen, och det ska bli jättekul. Jag tänkte prova hoppa minst en decimeter högre än vad jag har gjort det senaste, så det ska bli kul. Lite läskigt dock, för jag vill inte trilla av, speciellt inte idag.

Idag är det nämligen exakt ett år sedan jag red för första gången efter olyckan. Jag var så himla glad det dagen, det kommer jag ihåg. Men samtidigt lite smått nervös, för då hade jag ju inte ridit på 4 månader. Men det gick finfint, så det var jätteskönt.

Så det ska som sagt firas med hoppträning, och jag ska inte ramla av, hehe.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback