Dagens ridpass - hoppning (film)

 

Idag blev det lite hoppning på Lady. Jag har filmat, så ni kan se på klippet ovan vad vi gör för övning. Hon var jätteduktig iallafall (och helt bra i benet som hon har varit lite halt i, yay), och jag var inte nervös alls. Jag har nämligen tappat lite förtroende för henne i hoppningen (sedan jag kraschade in i hindret), men det kommer succesivt tillbaka känner jag - skönt.

Iallafall, räcket ligger på 60cm, och sockerbitshindret på 70cm. Hon sprang på sidan på sockerbitshindret en gång, men jag hade inte ramat in henne tillräckligt bara, så det var ingen stor grej. Resten av gångerna hoppade hon utan problem.

Nästa vecka måste (!) jag hoppa massa oxrar med henne, för hon tycker de är lite läskiga att hoppa, haha. Nästa lördag ska jag nämligen evetuellt vara med på en klubbhoppning med henne, och då känns det ju bra om hon hoppar oxrar utan bekymmer liksom. Dock hade jag bara tänkt hoppa 60cm, men ändå.
E

Postat av: Sandra

Är jag intolerant mot något så är det mjölkproteiner.. Jo, men hur kul är det att äta lättsaltade och grillchips? Det är dom två jag hittils har funnit utan någon form av mjölk i sig.. :/

2011-09-04 @ 13:55:08
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Nelly

Bra det såg ut :D

2011-09-10 @ 10:16:21
URL: http://njidon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback