Gårdagens ridpass


Söta Padishah för någon vecka sen.

Igår blev det tre ridpass. Första blev på Nico (han var fin, och faktiskt lugnare än vanligt), andra på Padishah (hon var riktigt fin och mycket piggare än vanligt, och då red jag t.o.m utan sporrar - tjohoo) och sista på Lady. Igår var det dags för hoppträning igen, och precis innan vi skulle börja hoppa så snubblade hon till och blev halt - osis! Så jag fick hoppa av och leda in henne till stallet igen.

Idag skulle jag egentligen rida, men eftersom hon var halt igår så gick jag bara en promenad med henne. Jag kollade även så att hon inte haltade, och det gjorde hon inte, så hon hade nog bara sträckt sig lite. Imorgon slutar jag kl 13 (eftersom jag har jobbat över väldigt mycket i veckan), och då hade jag tänkt hoppa Lady.

Men nu ska jag ta och göra mig iordning, för jag är trött.
Sov så gott hörrni!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback