Hemma och sjuk


Igår hittade jag Tea i soffan, där hon inte får vara - busen. Men hon var så söt, så det gjorde inget, hehe.


Ett annat favoritställe - kuddhögen på golvet (där hon förövrigt precis just nu gick och la sig)

Igår och idag har jag varit hemma från praktiken eftersom jag har varit förkyld. Eller förkylningen har inte riktigt brutit ut, utan jag har haft aaaasont i halsen, haft feber och varit väldigt slö i kroppen. Idag mår jag dock lite bättre, så förhoppningsvis kan jag jobba imorgon. Imorgon kväll blir det isåfall även hoppträning, så det blir lite kul. Meeen nu ska jag fortsatta att mysa lite med Tea, för hon är ju så söt.
E

Postat av: Emelie Nordström-

sv; jaa de är ju sjukt olika vad folk vill läsa om, men jag älskar när man får film eller låt tips haha

2011-09-14 @ 17:46:20
URL: http://emeelien.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Ja jag blir nästan rädd när man rider en SÅ opassande sadel =( Eller så har ryttaren verkligen NOLL kunskap om hur en sadel ska ligga..? Fast det borde ju ändå ringa en klocka någonstans när det syns på bild att sadeln är låångt ifrån ryggen i ett språng..

2011-09-14 @ 18:17:22
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback