Lite nya filmtips



Idag har det blivit en del filmer, 3 närmare bestämt.

Första filmen jag såg var Limitless (mystery, sci-fi, thriller), och den var bra. Lite småseg ibland, men i det stora hela så var den bra. Filmen handlar om en författare som får tag på piller som gör att han blir världens smartaste människa med superutvecklade sinnen. Klicka på filmen för att se trailern.

Betyg: 6,5 av 10.

What if a pill could make you rich and powerful?



Nästa film jag såg var Prom (komedi, drama, romantik), och den var faktiskt bättre än förväntat. Jag trodde den skulle vara väldigt oseriös, men det visade sig att den faktiskt var lite smådjup ändå. Tjejfilm så in i bänken, men ändå mer välgjord än jag trodde från början. Filmen handlar om en grupp High School-elever som förbereder sig inför sin sista bal. Klicka på filmen för att se trailern.

Betyg: 6 av 10.

"When I'm about to kiss you, you'll know it."



Den sista filmen som jag såg är Beastly (drama, fantasi, romantik), som är en modernisering av "Skönheten och Odjuret". Det var en riktigt mysig film som hade ett jättefint budskap - sånt gillar vi. Plus i kanten för att Alex Pettyfer är himla snygg, och att vi fick se Mary-Kate Olsen på film igen. Filmen handlar om en kille som blir förvandlad till ett monster och får som uppdrag att hitta äkta kärlek inom ett år - annars kommer han få se ut så hela livet. Klicka på filmen för att se trailern.

Betyg: 6 av 10.

Love is never ugly.

Enjoy!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback