Your world is my world

Ett litet smakprov från gårdagens outfit

 

Igår kväll blev det lite fest, och då invigde jag Oleary's här i Trollhättan. Har faktiskt aldrig varit där innan, och det var ju riktigt mysigt. Kvällen slutade hyfsat tidigt, och jag kom hem vid tretiden. Jag höll mig bara till samma slags dricka igår, så idag mår jag grymt bra. Underbart, må jag säga!
E


Postat av: Hartmut

Hallo Emma....schön zu Lesen, das es Dir wieder besser geht...



ein kleines Lied zur Nacht....nein, nicht das vom

letzten Jahr..



www.youtube.com/watch?v=YOlOWegizF0&feature=related



Have a nice week..

2011-09-04 @ 22:33:38
Postat av: william

snyggt:D



SV; undrade bara;D



Vad tycker du om mina Modellbilder som jag har tagit:D?

2011-09-05 @ 18:11:08
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Haha ja Rune visar alltid upp sig vid ihopsläpp :p

2011-09-06 @ 13:18:37
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback