Filmtips: action, horror, sci-fi






Pandorum
Jag måste säga att jag var lite skeptisk innan jag såg denna filmen. Visste inte om utomjordiska monster ombord på ett rymdskepp var något för mig. Haha, men den var faktiskt riktigt bra. Jag gillar att karraktärerna inte vet vilka de är, eller vad som har hänt.

Förutom spänning bjöd filmen på lite skräck, men de hade kunnat krydda på med ännu mer av det tycker jag, för så himla läskig var den inte. Slutet gillar jag skarpt iallafall, och det händer inte allt för ofta. Kul!

Handling: Ett par besättningsmedlemmar vaknar upp på ett rymdskepp, utan kunskap om sitt uppdrag och sin identitet. Situationen förvärras när de upptäcker att någon varelse vill ha ihjäl dem, så det blir en kamp när de gör allt för att hålla sig vid liv, samt hitta svaren på deras frågor.

Betyg: 3 av 5


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback