Filmtips: action, horror, sci-fi





The Darkest Hour
Jag blev faktiskt positivt överraskad när jag såg den här filmen, för jag trodde det skulle bli jättekonstigt med tanke på att det handlar om "elektriska monstren". Det är inte lika löjligt som det låter, jag lovar. Det jag gillade var att det var något nytt. Den var både spännande och intressant, men dock inte särskilt läskig. Jag skulle vilja ha lite mer skräck inblandat, för jag tyckte inte den tillhörde den kategorin alls om jag ska vara ärlig.

Men allt som allt var det en riktigt bra film. Hyfsad bra story, och okej slut. Hade jag fått bestämma så hade de kunnat utveckla allt lite till, och förklarat saker bättre. Men jag är ju sån, gillar inte när filmer gör vissa saker halvdana, haha.. Jag rekommenderar den iallafall, för det är den värd.

Handling: I Moskva är fem ungdomar jagade av en utomjordisk ras, som har attackerat jorden via vår strömförsörjning.

Betyg: 3 av 5

Postat av: Sandra

Den såg spännande ut! Är det mr. Kinnaman som är på bilden? :)

2012-04-24 @ 18:02:04
URL: http://Sandrafalkevik.com
Postat av: Sara

Sv. För att han behöver ridas med väldigt mycket ben, och jag har skit klena ben. En het häst behöver oftar ridas med minst lika mycket ben som en "slö", det handlar ju inte bara om att bromsa hästen där fram, den ska under med rumpen också och vända för benen =) Titta bara på Angelica och Mic Mac tex, den är ju verkligen extremt het och känslig och hon rider också med sporrar. =)

2012-04-25 @ 07:08:28
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback