Filmtips: comedy, drama, romance

 

Something New

Den här filmen var riktigt mysig, och klart sevärd. Fint budskap, bra story och trevligt slut. En smula förutsägbar kanske, men ändå en aning annorlunda mot de andra liknande filmerna. Den får ett extra plus för den fina naturen och de duktiga skådespelarna. Så som sagt, en bra film som jag säkerligen kommer se fler gånger.

 

Handling: Kenya McQueen, en jobbgalen revisor, finner kärleken på den mest oväntade platsen när hon går med på att gå på en blind date med Brian Kelly, en sexig trädgårdsarkitekt. Hennes hjärta säger ja, men hennes hjärna säger nej - kommer hon någon gång kunna dejta en vit man, eller är det en omöjligthet för henne?


Betyg: 3,5 av 5


Postat av: Micaela

Det var ett tag sedan jag såg den här filmen! Håller med dig om att den är bra :)



Sv: Jag har undrat över det också hela tiden. Det är bara att vänta och se vad som händer! Och även om jag gillar Damon och Elena ihop också, så kommer mitt hjärta alltid att tillhöra Stefan och Elena mer. Och jag hoppas att det är Stefan som Elena väljer då det sägs att hon ska göra ett val mellan bröderna i säsongsfinalen! :) och också som jag sa, jag hoppas verkligen att inte Klaus dör! För annars dör jag! xD

2012-04-26 @ 17:47:00
URL: http://ssundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback