Ledsen Emma



JAG SAKNAR MIN MOBIL!
Det var då helvete vad klantig man kan vara och tappa sin mobil liksom.. Jag som älskade min htc, buhuuu. Jag kommer iallafall ha nytt mobilnummer i några dagar, men sedan kommer jag ha det gamla igen. Vill ni ha det nya så hör av er, för det tänker jag ju inte skriva ut här.

Idag har jag förövrigt köpt mig en iPhone 4S. Det är en bitterljuv känsla, för jag gillar iPhone's, och jag har velat ha en ett tag. Men samtidigt så var jag helt nöjd med min htc desire, så ja, jag är kluven.. Helst av allt skulle jag ju vilja ha kvar min lilla älskling, men det funkar ju inte riktigt så. Så ja, jag får fortsätta leva i motvind - uuunderbaaart...
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback