S o m m a r j o b b


Jag äger faktiskt ett av Brooke's linnen, ni vet clothes over bro's

Dagen har gått riktigt snabbt på jobbet idag. Fast det brukar det i och för sig göra, för det är typ alltid mycket att göra, haha. Kom iallafall hem kl 15, lagom till One Tree Hill, yaay! Bästa serien! Synd att den är slut nu dock.

Men men, är lite småsugen på att dra iväg och träna faktiskt, men får nog vila idag. Min högerfot och mitt högra knä gör galet ont, vilket inte är kul alls. Foten har jag ju nästan alltid ont i, men knät har börjat spöka nu också. Det börjar i knävecket, och sedan stålar det ut i hela knät efter ett tag - konstigt! Vet inte vad det beror på, men är väl någon slags inflammation eller så.

Förresten har jag fått sommarjobb på ridskolan, vilket är kalasbra. Ska jobba under de veckorna som lektionshästarna har semester, då stallen ska rengöras, så det blir nog rätt tungt, men det är bara bra. Får hoppas att jag får något till extrajobb nu bara, för det vore käckt att ha en liiite större inkomst. För en fast anställning är ju bara att glömma just nu, så jag är glad bara jag får komma in få någon mer timanställning. Ska kila runt på stan igen imorgon och lämna in ännu mer CV:n. Ska bara luska lite på vilka jag ska gå till denna gången..
E

Postat av: Linda

ja det är det;D

2012-04-23 @ 21:30:03
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Mattias Fogelberg

Hej! Jag hoppas du får en fast anställning, det är du värd bejbi!!



Kram kram



Mvh Mattias

2012-04-23 @ 21:30:48
Postat av: TJÄNA PENGAR OCH FÅ FLERA TUSEN BESÖKARE

Låter 13 00 kr på två dag fel för din blogg? Hur tror du Kissie har råd?

Då får flera tusen läsare + åk på resa med kompisar till new york och shoppa inne i victoria secret? Får du inte åka på resa?

Passa då på köpa allt som är inne och bli populär?

OCH kända designers kommer även vilja samarbeta med dig!

Så jag lever och jag har precis fyllt 15 år..



JAG LJUGER ALDRIG och har alltid bevis upplagt: http://tjanapengarenkelt.blogg.se

2012-04-23 @ 23:08:19
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback