Träningsplanerna för den kommande veckan

 

Såhär ser träningsschemat ut än sålänge inför den kommande veckan (minus kvällens pass då). Får se om det blir några ändringar eller ej, men jag kommer nog iallafall lägga till antingen ett bodypump-pass, eller bodybalance, eller båda? Får se hur taggad jag är och om jag avbokar något av de andra. Vill ju inte träna föör mycket, haha..

 

Förutom kvällens pass har jag inte gjort så mycket idag. Tagit det lugnt heeela förmiddagen, kollat på finalen i världscupshoppningen (Roffe imponerar hela tiden) och så. Nu under kvällen har jag fått ryck och städat massor, men nu tänkte jag ta det lugnt lite innan jag ska sova. Jag ska jobba imorgon från kl 7:00-14:15, så jag vill inte vara upp för länge. Haha, fast det är jag ju aldrig i och för sig.

 

Men hörrni, jag ska kila. Sov så gott!
E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback