No pain no gain



Idag passade jag på att åka och gymma direkt på morgonen, så jag var där redan kl 9. Dock har min högra vad gjort jääävligt ont i några dagar, så jag fick ta det lite lugnt idag. Min högra vad är nämligen flera cm mindre än den västra, och eftersom jag tränar vaderna lika mycket så blir träningsvärken betydligt större i högervaden, och det gör aaaaasont.

Idag låg iallafall fokuset på armarna, så benen fick vila lite (förutom uppvärmning på crosstrainern i 10 min). Imorgon vet jag inte riktigt om det blir någon träning, för jag åker till Göteborg vid lunchtid, och är borta hela dagen. Om jag känner mig taggad så kan jag ju alltid träna på morgonen, men jag får se.

Nu ska jag dricka pepsi max och titta på serier!
E

Postat av: Elin - En hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Jag har varit felfri i Clear rounder på 70 cm, men då har inte känslan varit bra :/

Precis, hästen jag rider är ju en häst, så vi har all tid i världen på oss, varför stressa? :)

Tror det blir en 70 cm, mest för att känslan ska bli bra och vi ska känna att vi fixar det :)

Först ska träningarna börja gå bättre ;)

2012-04-04 @ 23:23:28
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback