Bodypump



Jag är seriöst helt död i armarna. Körde bodypump för första gången förut, och det var sjukt kul. Dock hade man ju lite halvdålig koll, och visste inte att man skulle byta vikter emellanåt, haha. Jag körde iallafall på 4 kg + stång, och det tyckte jag funkade bra. Mina armar är ju som sagt geléarmar, så den vikten räckte nog.

Imorgon blir det
crosstrainer i minst 30 minuter, och sedan bodybalance. Blir fett! Tänkte att jag skulle försöka mig på ett indoor walking-pass (man kör på crosstrainer) i veckan, men det verkar sjukt jobbigt. Spinning vill jag också prova på, och MRL (mage, rumpa, lår). Äsch, egentligen vill jag prova allt, men jag får ju se vad fötterna pallar. Får prova mig fram helt enkelt.

Nu ska jag och mina spaghettiarmar titta på film eller så.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback