As the snow flies


På promenad med Tea häromdagen

Gud vad jag är sugen på att stanna inne heeeela eftermiddagen och kvällen. Dock ska jag iväg och hoppträna Lady om några timmar, så det går ju inte riktigt. Nåja, det blir nog kul när jag kommer dit.

Idag har jag inte gjort så himla mycket, förutom en långpromenad på nästan 2,5 timme med Tea och en kompis + två hundar till. Det var härligt som sjutton i solskenet, även om det var lite smått kallt. Egentligen var det bara meningen att jag skulle gå ut med Tea, och sedan lämna henne hos min bror + flickvän, men jag kunde inte låta bli att ta med henne hem, hihi. Men de är ändå inte hemma, så då kan jag passa på att ha henne lite tycker jag, haha.

Förövrigt så är jag på väg att bli förkyld, och det är himla synd. Jag har kommit igång ordentligt med träningen nu, och en sjukdom stoppar ju upp det. Träningen blir mest i form av långa promenader faktiskt, och jag går minst 1,5 timme och dagen. Ibland blir det någon kortare promenad, men oftast blir det långa. Himla skönt tycker jag. Förutom promenader blir det ridning, som vanligt, och även styrketräning. Redigt tycker jag!

Nu ska jag ringa bror, och sedan försöka få i mig lite mat så att jag inte hungrar ihjäl i stallet sen.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback