Började veckan med lite jobb på ridskolan


Tea för någon vecka sen

God eftermiddag!
Jag har haft en jättelugn och skön helg, så imorse kände jag mig faktiskt ganska utvilad (jag gick och la mig mellan kl 21 och 22 hela förra veckan för att jag var så sjukt trött). I och för sig kunde jag inte somna igår, men jag var ändå ingen zombie när jag gick upp kl 05:45 imorse - toppen!

Idag har jag jobbat igen, och jag kom hem ganska nyss. Idag var det även stallfritis, och jag skulle tydligen hålla lektion för barnen, så jag slapp undan mockningen ett tag, hehe. Men alla barnen var jätteduktiga, så det var skönt.

Annars har det blivit mycket fix i stallet idag. Båda ridhuset skulle harvas, det skulle köras in mer hösilage på logen, fodret skulle fyllas på, och så vidare, och så vidare... Mycket att göra på en begrändad tid = svårt att hinna med allt. Dock är det alltid mycket att göra, så man har lärt sig att vara effektiv alltså. Men det är bra, för jag pallar verkligen inte när man drar benen efter sig.

Nu ska jag titta på senaste avsnittet av The Walking Dead och fortsätta mysa med Tea. Hon har varit med i stallet hela dagen, så hon är helt slut - sötan.
E

Postat av: Malin

Ju mer jag funderar ju mer lutar det åt att vara blondin. Inombords saknar jag att vara blondin.

2012-02-20 @ 21:12:35
URL: http://malinasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback