Filmtips: comedy, drama, romance




He's just not that into you
Den här filmen var faktiskt mycket bättre än väntat, så det var jättekul. Jag fastnade faktiskt redan från början, och det händer inte sådär jätteofta. Okej, nu var det ingen fenomenal film, men det var ett bra tidfördriv, och den hade ett bra budskap.

Handling: Ett antal tjejer som precis har varit på dejt går och väntar på att dejten ska ringa upp. I stället för att inse att han inte är så angelägen om att träffa dem igen, ger de honom ursäkter och förklarar att han är förvirrad och rädd för att binda sig. De börjar ljuga för sig själva, trots att det finns en mycket enklare förklaring: Han är helt enkelt inte intresserad av dem!

Betyg: 3,5 av 5

Postat av: Elin - En hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Haha, visst är han gullig ;D

2012-02-17 @ 21:46:13
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Florina

Ville bara tipsa dig om att jag har en liten tävling på bloggen där alla som klickar på den översta bildlänken vinner en länk på bloggen och en kommer även att lottas ut och få ta del av mina 400+ läsare i i min meny i 3 dagar!

kram! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback