Stressdag!


En dag på jobbet när jag longerade sötaste Jack!

Det känns som att jag har stressat sönder hela dagen idag. Eller inte sönder kanske, men det har blivit tajt med tiden ibland. Jag hade Lady idag, men det fanns inte en chans att jag skulle hinna rida, så det ver lite trist. Jag jobbade nämligen förmiddag, och sedan åkte jag hem en snabbis, för sedan åkte jag till stan och shoppade lite. Efter det blev det dusch (jag vet, äcklig som jag är gick runt och luktade häst innan, haha) + sminkning, och sen snabbt iväg och köra hem brors + flickväns bil som har varit på verkstad. Sen hem i några minuter, och sedan iväg på tjejmiddag för att fira en kompis som har fyllt år. Jag kom ganska nyss hem, så det har varit en ganska lång dag. Desstom har jag varit hundvakt hela dagen, fast det är inte så ansträngade, för lilla Tea är så mysig, hihi.

Imorgon har jag inte alls lika fullspäckat schema, och det ska bli asskönt. Dock insåg jag just att det säkerligen inte alls är intressant att veta vad jag ska hitta på, så jag skiter i att berätta det, haha. Istället ska jag nog ta och börja tänka på refrängen. Men förövrigt, det bästa med morgondagen - SOVMORGON!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback