Would you call it to his face?


Gammal bild på mig (tror jag är 18 eller så)

Idag blir en väldigt lugn dag för min del, för jag ska se till att vara frisk tills imorgon (lycka till?). Dock kunde jag inte låta bli en promenad på 1½ timme innan frukost. Jag tittade nämligen ut och såg att det hade kommit massa snö, och dessutom sken solen. Jag som älskar vintern blev jätteglad, så att stanna inne hela dagen kom inte på fråga.

Just nu lyssnar jag på Elvis och har det allmänt gött. Om en stund ska jag nog leta upp någon intressant film, men då gäller det att hitta något bra. Tips tas gärna emot.

Ha en bra fredag hörrni!
E

Postat av: Hartmut

Hallo...woow, it's very cold outside....but a girl



with such a nice looking and a real sweet voice..



maybe you like this song , too



www.youtube.com/watch?v=P_wsJLBMG0M

2012-02-06 @ 21:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback