A horse is a thing of beauty... none will tire of looking at him as long as he displays himself in his splendor


Några av ridskoleponnysarna. Fille är den charmiga fuxen som nästan täcker hela bilden..

Idag har jag jobbat på ridskolan från kl 7-11 - alltid lika mysigt. Dock var det inte så lockande att gå upp halv sex imorse, men jag blir pigg så fort jag har gått upp, så det är himla skönt.

Efter stallet har jag varit på stan och gjort några ärenden, och nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen. Imorgon är jag hundvakt, och sedan blir det hoppträning på kvällen. Är jättetaggad inför hoppträningen på Damen nu, för sist gång blev det ju inget. Hoppas hon är taggad själv bara, annars blir det nog lite kämpigt, haha.
E

Postat av: Erica

Sv: Så kul att höra då min egna klubb inte ens trodde på denna häst!

Hon flippade, hade varit i för dåliga händer för länge. Kunde, stegra, bocka, flyga rätt upp i luften, skena iväg osv. så jag fick ta tag i ena tygeln och försöka kasta mig upp vilket inte var det lättaste då Amanda är otroligt smidig ;)

Har skrivit lite ytligt om det här : http://gkriders.blogg.se/2011/december/hastar-jag-haft-1.html#comment

Och när jag fick henne kunde man inte röra hennes huvud, hon fick panik och kastade sig. Så direkt man borstade på halsen spände hon sig. Min pappa kunde inte heller klappa henne i början, då hon var livrädd för män..

2012-01-20 @ 19:47:03
URL: http://gkriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback