Dåligt med uppdatering..


Till middag blir det förhoppningsvis nachotallrik - uuuuh, vad gott!

Håhå, här var det mycket uppdatering. Nä, men jag har allvarligt talat haft noll inspiration till bloggen. I måndags och igår var jag iallfall i stallet. I måndags blev det ingen ridning eftersom jag hade galet ont i nacken, men igår blev det en timmes dressyr i ridhuset. Lady är som ni förstår bra igen, så det är superskönt. Hon hade råkat trampa sig på ballen, så det var därför hon haltade. Men som sagt, nu är hon fit for fight och taggare än nånsin. Igår när jag red var hon riktigt trevlig faktiskt. Jag hade tänkt ta ett ganska lugnt pass, men hon var så sjuuukt pigg (men ändå trevlig), så det blev faktiskt en del trav, och galopp. Himla roligt pass iallafall.

Annars har jag inte gjort så mycket som är värt att nämna. Strax ska jag iväg och äta middag med en kompis, så jag får kila. Ha det bra hörrni!
E

Postat av: Tobbe

råkat trampa sig på ballen? haha

2012-02-03 @ 10:52:38
Postat av: Emma

SVAR till Tobbe:

ballen är en del av hästens hov. :P

2012-02-03 @ 14:24:39
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback