Filmtips: adventure, crime, thriller

 


A lonely place to die
Jag var lite skeptisk till denna film då jag antog att den skulle vara en B-film, men det var faktiskt riktigt bra. Inte så läskig som jag trodde, och lite speciell - men jag gillade den. Vill man se riktiga rysare är väl denna ingen att rekommendera, men den var bra som tidsfördriv, och extra spännande blev de när de höll på med klättringen. Det gillas!

Handling: En grupp klättrare i Skottland räddar en kidnappad tjej och gör allt för att hålla sig vid liv eftersom kidnapparna är efter dem.

Betyg: 3 av 5

Postat av: XTIO /Andreas Söderberg



bästa b filmen någonsin ^^



SV, hehe det är den väl inte? :S jag gillar din blogg. vet att jg har googlat fram dig några gånger ^^

2012-01-11 @ 10:53:16
URL: http://xtio.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback