Morgondagen blir en heldag i stallet


Några av ridskolans lektionshästar

Imorgon blir det som sagt en fullspäckad dag. Jag har Lady, och stalljouren hela dagen, + att jag ska ha lektion för några som aldrig har ridit innan, haha. Det är ett gäng på 7 pers som ville rida lite; några har ridit innan, men andra har aldrig suttit på en häst, så det blir nog sjukt kul. Hoppas bara ingen trillar av.

I tisdags hade jag förövrigt ponnylektionerna, och ingen varken ramlade av eller började gråta, så det var skitkul. Man känner sig alltid så jävla dålig när ungarna stortjuter på hästarna, haha.

Men nu ska jag fortsätta med mitt fredagsmys. Godiset från Hemmakväll är så himla gott!
E

Postat av: Micaela

Jag rekommenderar dig starkt att se War Horse om du inte redan har sett den! Den är så sjukt bra! ;D

2012-01-28 @ 02:23:02
URL: http://ssundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback