Filmtips: action, adventure, fantasy

 
The Amazing Spider-Man
Den här filmen
är en remake av första spiderman-filmen, och det tycker jag var lite kul. Att den dessutom nästan är bättre än första, gör det hela ännu mer intressant. Den var verkligen jättebra, och jag kommer säkerligen se den snart igen. Jag älskar precis allt som händer, och den känns inte alls särskilt lång, trots dess 135 minuters speltid. Det enda jag var lite orolig över var att det skulle hända för mycket, och att det skulle vara alldeles för onaturligt, för det gillar jag inte. Men jag tycker den hade en lagom balans mellan allt, så jag är mycket nöjd.
 
Handling: Det här är en remake av första Spiderman-filmen, och handlar alltså om Peter Parker, som blir biten av en genetisk muterad spindel, och utvecklar krafter som gör honom till superhjälten Spider-Man.
 
Betyg: 4 av 5

Postat av: Sandra

Åh, jag vill se den!

Svar: gör det, den är jättebra. :)
Emma

2012-07-13 @ 11:54:04
URL: http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback