Filmtips: animation, comedy, family

 
Tangled
Den här filmen är helt klart en av de bättre nya disneyfilmerna, och jag har sett den flera gånger. Jag gillar allt; musiken, storyn och den söta kameleonten. Mandy Moore passar utmärkt som Rapunzel, och jag blir lika imponerad varje gång jag ser filmen. Inte nog med att hon har en otrolig sångröst, så är hon en jätteduktig skådespelare också. Men som sagt, den här filmen är otroligt bra, och jag rekommenderar den till allt och alla.
 
Handling: Rapunzel, med det otroligt långa och magiska håret, har spenderat hela sitt liv i ett torn. Men när en förrymd tjuv snubblar på henne, får hon mod, och beger sig ut på ett äventyr för att upptäcka världen för första gången, och försöker även ta reda på vem hon verkligen är.
 
Betyg: 4 av 5

Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Svar: hej! nej, tack. jag fixar min blogg själv. din var fin, men är inte riktigt min typ av design tror jag. :p
Emma

2012-07-09 @ 12:52:24
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback