Fullspäckad dag med städning och uteritt

Lady idag
 
Åh, vilken go dag det har varit idag. Det började lugnt med sovmorgon och filmtittande (såg Adventureland), och sedan blev det fart. Jag städade massor här hemma och var allmänt duktig. Passade även på att pumpa cykeln när jag ändå var igång, och bäddade rent i sängen.
 
Sedan åkte jag till stallet där jag red ut på Lady, med sällskap av J (Alfons ägare och min promenad- och stalljourskompis) och Arom, som hon är skötare till. Det var en riktigt rolig uteritt faktiskt, även om det var jäkligt blött i skogen. På sista galoppen taggade hästarna till som fan, och Lady totalignorerade mig där uppe på ryggen. Det märks att hon bara går uteritter, för fyfan vad jobbig hon är, haha.
 
Efter stallet kom på jag att jag inte hade ätit något sen frukost, utan att ens ha varit hungrig - hur lyckas man med det liksom?! Så efter att ha pantat massa burkar och köpt ingredienser till morgondagens efterrätt, så blev det en välbehövlig middag. Mycket gott!
 
Väääldigt intressant att veta exakt vad jag gjort idag va?! Haha.. Nu ska jag varva ner och planera veckan. Det blir födelsedag, jobb, Lady, hundvakt, och lite så. Ser ut som en bra vecka tycker jag.
E

Postat av: Ida

Jättefin header :)

Svar: tack så mycket! :)
Emma

2012-07-02 @ 20:24:06
URL: http://ipeterson.blogg.se
Postat av: Daniela

Heter Lady något med än Lady? :) Känner igen henne!

Svar: hon heter lady stardust! :)
Emma

2012-07-04 @ 11:33:10
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback