Gårdagens ridpass - uteritt

Lady och Panhos på sommarbete, 5 juni 2012
 
Igår blev det en jättehärlig uteritt med J och Arom - som vanligt, haha. Jag håller ju på att lära henne massa ridvägar, och hon har inte sådär jättebra lokalsinne, så vi får rida varje runda typ tre gånger innan hon kommer ihåg någorlunda mycket. Och det tar ju lite tid i och med att vi har en del ridvägar.
 
Igår red vi en ny runda som jag själv bara har ridit typ tre gånger, och senaste gången jag red där är över ett år sedan. Men jag hittade, och vägen var så himla mysig. J hoppade av några gånger och plockade massa svamp också (haha), så det blev en lite ovanlig uteritt.
 
Jag red förövrigt barbacka också, vilket är så sjukt mysigt. Blev massa trav och galopp ändå, och Lady skötte sig bra. Hon var något tittig dock, och körde slalom mellan vattenpölarna, men annars var hon som vanligt.
 Myshästen!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback