Intresseklubben har sprängts av överbelastning

 
Jag vaknade strax efter tio idag, vilket är typ som att vakna efter tolv för mig, haha. Hatar att vakna sent, för det känns ju som att man missar hela morgonen, och jag gillar mornarna. Okej, att vakna av sig själv kl 6 är väl att ta i, men kl 8 är inga problem.
 
Jag var iallafall segare än segast i några timmar, innan jag bestämde mig för att göra något vettigt av dagen. Så jag satte igång och började städa för fullt. Blev riktigt fint! Fiskarna blev nog glada också, för jag tog deras akvarie också. Egentligen ville jag göra en stoooor rengöring (ta ut fiskarna och skura rent allt), men då vill jag gärna ha köpt lite nya växter + några neontetror innan. Det är nämligen lättare att planterna dit växterna när det inte är några fiskar i akvariet. Jag tänkte köpa allt igår, men glömde presentkortet hemma, så det får väl bli nästa gång det är dags att rengöra hos firrarna.
 
Men gud, intresseklubben antecknar, eller? Haha, jaja.. jag har ändå inget särskilt att skriva om. Men nu ska jag på filmjakt. När man är en sån filmnörd som jag är det jäkligt svårt att komma på vad man ska se här näst faktiskt. Men jag hittar nog något.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback