Lite allmänt babbel + dagens ridpass

Lady kände inte för att posa så snyggt idag.. Den svarta hästen i bakgrunden är en polishäst som står på ridskolan under helgen. Hans kompis (som inte syns på bild) var en riktigt bjässe på nästan 180cm.
 
Fyfan, idag har man mått som förtjänat.. Åkte till stallet ändå i förmiddags faktiskt, blev en uteritt på Lady, med J och Arom. Jag red med sadel idag faktiskt, ville inte riskera att vingla av, haha.. Det var en väldigt mysig tur iallafall, och Lady var pigg och glad.
 
Kom hem för några timmar sedan och bara tagit det lugnt. Börjar vakna till liv lite nu, så det är himla skönt. Får se om jag kilar ut ikväll också, men då blir det nyktert. Men frågan är om jag ens orkar, haha är så sjukt seg.
 
På måndag börjar jag dessutom sommarjobba på ridskolan, så vill inte vara helt död imorgon eftersom jag kommer börja kl 6 på morgonen i några veckor.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback