Makes you feel good

 
Fick ett ryck och cyklade till gymmet förut. Körde cardio a la crosstrainer i 50 min, vilket var sjuuukt gött. Inte alls så jobbigt som jag hade förväntat mig, så jag har väl hyfsat bra kondition egentligen. Men nu blir det nog ingen mer motion idag, om jag inte får för mig att gå på kvällspromenad.
 
Anyway, nu ska jag försöka hitta en film att se. Har dock noll inspiration what so ever att leta, men jag vill ju se någon bra rulle, så det är bara att börja.. Och förövrigt så är jag också en stolt ägare till mina små krusbär.
E

Postat av: Sandra

Haha! Jag vet inte vad jag skulle kalla mina xD krusbär blir nog bra ;)

Svar: haha, erkänn hon är rolig! :D
Emma

2012-07-14 @ 19:34:51
URL: http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback