Nothing really matters when we're dancing

 
Jag har så sjukt svårt att somna på kvällarna alltså. Eller det går i och för sig i perioder; ibland tar det en kvart, ibland tar det två timmar. Jag är inne i en period då jag ligger vaken jättelänge. Har sovit skitdåligt de senaste nätterna, så jag är jättetrött nu. Funderade på om jag skulle avboka kvällens Bodypump, men jag pallrade mig faktiskt iväg. Dock var tränaren asdålig och peppade typ ingenting, så det var en rätt seg träning. Får hoppas att det blir roligare på fredagens Indoor Walking, men den tränaren är full av energi, så det blir nog toppen.
 
Förutom att träna har jag varit i stallet, men Lady fick faktiskt vila. Hennes hagkompis skulle också vila, så det fick bli så. Istället hälsade jag på barnen (det är ponnyläger på ridskolan) och lite så, för imorgon ska nämligen jag jobba, och då ha läger med ungarna. Jag ska hålla i 3 lektioner (en dessyrlektion, en hopplektion, och en teorilektion), och så ska jag hitta på lite lekar och så där. Blir nog mys!
 
Men nu ska väl jag ta och titta på film och försöka bli trött. Jag börjar kl 7 imorgon, så det gäller att försöka somna tidigt - hur nu det ska gå.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback