Picknick vid kanalen

 
Vi hade det jättemysig nere vid kanal, och Tea verkade väldigt tillfreds med tillvaron. Hon låg och tittade på båtarna som åkte förbi, och fick hälsa på några hundar som gick förbi. Nu är hon dock svintrött och ligger och stensover bredvid mig - sötnosen. Bror + flickvän är utomlands i en vecka, så jag fick äran att ha henne den veckan, hehe.
 
Av min fina barndomsvän, som jag var på picknick med, fick jag maaaassa strumpor ,och tre par örhängen. Jag har nämligen babblat om jag att jag vill ha strumpor, och att det skulle vara kul med mer örhängen. Så det hade hon snappat upp och köpt till mig. Hur gulligt?!
 
Sen när jag väg påväg hem så mötte jag upp min andra vän när hon åkte till jobbet, och så fick jag present av henne också. Fick ett presentkort på standens biograf, för hon vet att jag älskar att gå på bio. Haha, hur fina vänner har jag inte eller?!

Jag har verkligen haft en jättefin födelsedag. Kunde inte blivit mycket bättre. ♥
E

Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

ja jag vet... Men jag är ju bara 14 år och bor i en liten stad så det finns inte så mycket mer jag kan göra ännu haha men jag ska ta handel i gymnasiet vilket betyder att efter studenten kan jag öppna eget! :)

Svar: varför ska du öppna eget om du vill bli känd?
Emma

2012-07-04 @ 13:04:44
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback