Upp tidigt imorgon

God kväll! Ska ju upp tidigt och jobba imorgon, men jag vet inte riktigt hur tidigt. Egentligen börjar vi kl 06:00, men min "kollega" är tydligen väldigt morgonpigg, så hon kommer ringa och väcka mig någon gång mellan 04:00 och 05:30. Men det är gött, för då slutar vi ju tidigare, om jag inte behöver jobba över vill säga. Meen, nu ska jag försöka sova här. Blir nog svårt, för jag vaknade sent imorse, hela 09:45. Så får se om jag är trött.. E


Postat av: Sandra

Jobbar du fortfarande på stallet eller är det ett nytt jobb? :)

Svar: alltså, jag vet inte. Vissa ackord och att jag verkligen inte förstår mig på tabs xD

Svar: yes, jag jobbar på ridskolan. :)
okej, men du kan ju iallafall ta de vanligaste, och då kan man ju spela massa låtar. äsch, det tog lååång tid innan jag lärde mig att spela tabs också, och det behöver man ju inte kunna för att vara bra ändå så. :)
Emma

2012-07-23 @ 11:42:45
URL: http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback