Världens ridsug

Några bilder på sötingarna
 
Åh, så himla typiskt! När jag kom till stallet var det upphåll och hyfsat varmt, så jag blev ju värsta ridsugen. Dock hade jag sagt till Ladys hagkompis ägare att hon skulle stå, så jag kunde inte med att säga att jag hade ändrat mig. Buhuu, haha..
 
Jag fastnade iallafall i stallet en stund och babblade med massa folk, och sedan gick jag till hagen och myste med Lady. Hon var verkligen jättesöt, och gick efter mig precis hela tiden. Jag försökte ta lite bilder, men hon ville seriöst inte låta mig gå en meter från henne, så då var det ju inte så lätt. Sällskapssjuk kanske? Tog iallafall lite kort när jag var ute ur hagen istället.
 
Nu blir det ingen stall förrän på lördag, och då kommer jag nog inte vara helt fit for fight eftersom det är lite party här i stan under helgen. Men men, det blir nog bra ändå.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback