Episk film

 
Åh herre! Såg just en så otroligt fin film. Jag har sett den en gång innan (dock för några år sedan), men jag kom inte ihåg något alls typ, så det var som att se en ny film. Guud, så otroligt fin att jag nästan saknar ord. Tror filmen är en 5:poängare faktiskt, fenomenal! Jag ska skriva en recension om det nu direkt när minnet är färskt, men den dyker upp en annan dag. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur säger man.
E
 
"Change has played it's part, and it's healed my wounded heart."

Postat av: Micaela

Nu blir jag nyfiken på vilken film det är! ;)

Svar: hehe, så bra. ;) den kommer nog upp idag tror jag. :)
Emma

2012-06-29 @ 00:17:44
URL: http://loorem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback