Filmtips: drama

 
Sharing the Secret
 Den här filmen var väldigt bra och genomtänkt. Även väldigt intressant, men samtidigt otroligt djup. Alison Lohman, som spelar tjejen Beth, spelar fruktansvärt bra, och gör en så himla fängslad. Jag hade full fokus hela filmen, och jag kommer säkert se den många fler gånger.
 
Handling: Beth är en tonårstjej som känner stor press på att alltid visa sig glad, och hon vill alltid prestera sitt yttersta. Alla blir totalt chockade när det visar sig att Beth i hemlighet hetsäter och spyr - dagligen. Det här är historien om hennes kamp tillbaka till ett vanligt liv.
 
Betyg: 4 av 5

Postat av: Emma

sv: Japp bara en klubbtävling då gamlemannen inte får tävla högre iom att han är 25 och oförsäkrad efter jag köpte honom. Men jag klarar mig utmärkt med det då jag själv är helt ny på detta med tävling :)

Svar: okej, men det blir ju toppen då. :)
Emma

2012-07-07 @ 17:02:35
URL: http://sigurdochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback