Filmtips: drama, mystery, thriller

 
Disturbia
Den här filmen har jag sett några gånger, och jag blir lika fångad varje gång. Jag fullständigt älskar början, där man kommer in i filmen hur snabbt som helst. Jag gillar även blandningen av all drama och thriller, vilket jag tror gör att filmen är omtyckt av många olika personer. Shia LaBeouf gör ett fruktansvärt bra jobb, och jag vet att jag kommer se den här filmen många gånger i mitt liv.
 
Handling: Kale, en kille i tonåren, blir tvingad till husarrets och försöker därför desperat hitta något att göra. Det slutar med att han spinonerar på grannarna, vilket leder till en del misstankar om ena grannen. Han blir övertygad om att grannen är en seriemördare, och gör allt för att få polisen att tro på honom.
 
Betyg: 3,5 av 5


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback