Har så fruktansvärt ont i foten


Imorses, när jag kunde vila en liten stund innan tävlingarna började

Alltså det är helt sjukt vad ont jag har, och har haft nu under helgen. Igår eftermiddag värkte det så in i helvete sista klassen, och sedan skulle ju banan byggas om, och alla privathästar in + ridskolans pollar visiteras (jag har ju haft stalljouren i helgen). Kan meddela att jag hade otroligt svårt för att slappna av när jag kom hem eftersom det gjorde så sjukt ont.

Idag har jag knarkat alvedon, men ändå haft rövont! Dock har jag bara hunnit sitta ner en halvtimme på 12 (!) timmar, och det är ju inte bra för mina fossingar alltså. Får väl skylla mig själv lite också kanske, för jag vet att fötterna inte pallar det, men ändå ska jag utsätta dem för sånt. Kasst!

Tävlingarna slutade vid 17, och då byggde vi bort banan + att jag tog in alla privathästar och visiterade lektionspollarna. Var helt svimfärdig när mamma kom och hämtade mig sen..

Imorgon blir det jobb + att jag är hundvakt. Vet inte om jag ska ha Lady eller inte, men det blir nog ingen ridning vilket fall som helst - får väl lyssna på kroppen för en gångs skull, och inte köra fullt ös medvetslös som annars.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback