Hundvakt


Tea och Alfons på långpromenaden

Idag är jag hundvakt till två vovvar, Tea och Alfons. Alfons ägare är hon jag är ute och promenixar med, och hon skulle iväg idag, så då tog jag Affe. Idag har vi (hundarna och jag) har varit ute på en promenad på 1h och 45min, runt slussarna. Riktigt mysigt, dock har jag lite småont i fötterna efteråt, men det får man väl ta.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla på film och så. Imorgon förmiddag ska jag hämta Tea, och sen åker vi till stallet. Ska hoppträna Lillan kl 11, och sedan ska jag trimma Lady inför lördagens dressyrtävling. Jag är inte alls taggad faktiskt, men det kommer nog.

Men nu ska jag väl ta och starta en film, så får vi väl se när lilla Alfons blir upphämtad.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback