Inget stall idag

 
Det blir inget stall för min del idag, för den andra hästen som Lady går med skulle vila idag, och då kan man ju lika gärna utnyttja det och låta Lady gå och götta sig i hagen hela dagen lång. Tina kunde åka och kolla till damen efter jobbet också, så jag behövde inte åka ut. Saknar allt lilla Lady, men jag blir så omotiverad när jag inte kan träna (för Lady har ju sin sommarvila nu, och då är det bara uteritter som gäller), haha. Helt sjukt ändå, för det är ju übermysig att rida ut, men samtidigt så utvecklas man ju inte då, och det är det jag vill. Säkert därför jag är lite seg.
 
Istället ska jag ta och träna lite, men frågan är bara i vilken form. Funderar på om jag ska åka till gymmet och gå på ett Zumba-pass, men det är ju så himla fint väder, så en till promenad skulle ju inte sitta helt fel. Jaja, får se hur jag gör. Har ju i och för sig redan gått på promenad i 1½ timme idag, så egentligen borde jag pallra mig iväg till gymmet - åååh, otaggad. Tråkigt att gå dit själv, för då är det ingen som motiverar en..
E

Postat av: Sandra

Hade du bott närmare mig hade jag hakat :P

Svar: åh, synd att du inte bor närmre då. :p
Emma

2012-06-27 @ 15:04:16
URL: http://sandrafalkevik.com
Postat av: FIA - TEAM EQUIPE

Det är lite roligt det där med uteritter, när jag red på ridskolan så var det jättespännande att rida ut, och något man absolut ville! När jag sedan hade foderhäst och ridskolan samtidigt, då var de där uteritterna med ridskolan bara tråkiga... Kul att det förändras så, haha!

Sv; Tack så jättemycket för alla tips! Jag har absolut tänkt att rida med halsförlängaren lite mer nu, för att han ska få rätt muskler... Dessutom ska jag få hjälp med dressyren redan på måndag till veckan, så förhoppningsvis så släpper det så vi kommer ut på tävlingsbanorna i höst! :-D Men som sagt, tusen tack för tipsen!! :-D

// FIA - TEAM EQUIPE
www.teamequipe.blogg.se

Svar: SVAR: haha, det var samma för mig. när man red på ridskola ville man ju lära sig, uteritter kunde man ju göra när som annars. ;)
ingen orsak. bara kul att få bolla idéer. ;)
Emma

2012-06-28 @ 10:15:47
URL: http://www.teamequipe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback