Sjukt rastlös

För en stund sen när jag spelade lite
 
Jag vet inte vad det är med mig ikväll, men jag kan verkligen inte sitta still. Sätter jag på en film, så stänger jag av den efter 10 min. Börjar jag spela gitarr, så blir jag irriterad för att jag inte hittar någon ny bra låt att spela. Om jag får någon fundering på att cykla till gymmet, så blir jag förbannad när jag tittar ut och ser att det regnar.. Är sjukt otålig med andra ord! Dessutom har jag världens stallabstinens och vill bara åka till stallet hela tiden, haha. Får visserligen skylla mig själv när jag har uppehåll i så många dagar som jag har haft, för då får jag alltid abstinens..
 
Meeen, får väl ta och skriva lite fler filmrecensioner istället, för det tar tid och är faktiskt ganska krävande.
E

Postat av: Anonym

Fin blogg du har :D

2012-06-29 @ 20:56:24
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback