Tävling imorgon också

 

Lillan är en fruktansvärt mysig häst. Hon stog blixtstilla och vilade medan jag fixade med henne knoppar, och hon har varit jättesöt hela helgen - gosehäst!

 

Imorgon blir det nog en lika lång dag i stallet, för det är tävling då med. Regionala dock, men jag ska inte vara med. Är i och för sig funktionär, så jag kommer stå på banan hela dagen lång. Men det blir nog skoj, bara det inte regnar. Idag har vi haft jättefint väder, och jag har blivit solbränd i ansiktet, haha.

 

Idag var det förresten ett ekipage som gick omkull, och ryttaren fick hästen över sig. Det såg så sjuuukt läskigt ut, och hon slog sig rätt rejält. Vi fick iallafall ringa ambulans, så det var en ganska lång paus i tävlingarna där ett tag. Hoppas det gick bra med tjejen och hästen dock, för det såg inte alls mysigt ut.

 

Men hörrni, nu får jag ta och kila. Måste ha högerfoten i högläge (har så jävla ont, och jag vet i tusan hur jag kommer klara av morgondagen + måndagens jobb, men det löser sig nog), och det är inte så skönt när man har datorn på magen.

E


Postat av: FIA - TEAM EQUIPE

Shit, gick omkull!??? Tur att inte jag var där då, hade fan dött... Hur gick de omkull, var det feltramp eller släppte underlaget, eller hur hände det? :-(



// FIA - TEAM EQUIPE

www.teamequipe.blogg.se

2012-06-09 @ 22:30:31
URL: http://teamequipe.blogg.se/
Postat av: FIA - TEAM EQUIPE

Sv; Japp! Denhär gången kan man dock inte skylla på underlaget, det har ju varit helt otroligt vad det har varit fint med tanke på vädret! :-D



// FIA - TEAM EQUIPE

www.teamequipe.blogg.se

2012-06-10 @ 18:59:29
URL: http://teamequipe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback