Började dagen med en tripp till stallet


Ponnyhagen imorse

Wihoo vilket fint väder. Det blev därför stallet i förmiddags, med lilla Tea. Så nu är det mockat och fint när hon kommer in vid kl 15.

Sedan åker jag tillbaka lite senare eftersom jag ska hoppträna. Hoppträningen börjar strax efter sju, men jag hade tänkt att jag ska var där ett bra tag innan så att jag hinner borsta igenom henne ordentligt. Hon rullar sig ju hela tiden, så hon är sjukt lerig. Speciellt om benen (eftersom hagen är värsta gyttjebadet), för jag strundade nämligen att borsta dem helt rena igår. Det kändes onödigt när hon ändå skulle ut i hagen igen, och dessutom red jag ju barbacka. Så, idag blir det massa borstning, och hinner jag ska jag även borsta igenom svansen. Hoppas den inte är allt för smutsig bara.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback