Filmtips: drama



Fish Tank
Jag hade väl inga direkta förväntningar av den här filmen eftersom jag hade dålig koll på vad den skulle handla om, så jag hade ett öppet sinne. Jag blev positivt överraskad då jag tyckte den var riktigt bra, men däremot kunde jag inte placera den, och det kan jag fortfarande inte. Vad tusan handlade den om egentligen?! Om Mia, såklart, men hur sjutton fick de ihop allt. Var är det röda tråden liksom?

Nu tror ni säker att det är en jättekonstig film, men det är det inte. Den var som sagt jättebra, men den enda negativa var att man inte kunde knyta samman allt så lätt. Eller så är det jag för är för trög, jag vet inte.

Handling: Allt förändras för 15-åriga Mia när hennes mamma kommer hem med en ny pojkvän.

Betyg: 3,5 av 5

Postat av: sara

sv. JOO, visst är det sjukt? Blir lika chockad varje gång jag klär av mig haha!

2012-03-01 @ 15:54:00
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: tush

Den filmen va bra tyckte ja :)

2012-03-06 @ 17:19:17
URL: http://www.filmkritikerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback