Godmorgon


Frida smygfotade mig i stallet igår, haha. Och smarta jag hade glömt ridbyxorna hemma, så jag red ut shorts. Snyggt!

Det är ju helt fantastiskt att man kommer hem till Sverige med sol och +20°C. Det kan ju inte bli så mycket bättre. Om en stund ska jag hämta Tea, och gå på morgonpromenad med henne, och sedan ska jag ta det lugnt ett tag. Därefter möte, och sedan stallet. Jag tror jag ska ta med Tea stallet, för hon tycker det är så kul. Annars kan jag lämna henne hemma eftersom hon bara behöver bara ensam någon/några timmar innan bror kommer hem, men hur kul är det?! Och nu när det är så fint väder också.. Nej, hon får nog följa med, hihi.

I stallet blir det nog som sagt dressyr. Dock har jag börjat få ont i halsen, så vi får väl se hur mycket jag orkar jobba henne. Ska försöka jobba mycket med galoppen, för det behövs. Jobbigaste gångarten på henne dock, haha..

Meen, nu ska jag ta och hämta/gå ut med Tea.
E

Postat av: stina

sv: Låter riktigt klokt, oftast när man tappar motivationen är det ju för att de inte går så bra eller att man känner att man inte utvecklas, att bryta mönstret är väl det enda man kan göra! Tack för svaret! :D

2012-05-22 @ 20:27:15
URL: http://teamequipe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback