Hundvakt


Fick ett snyggt kort på Tea mitt under en gäspning förut - hon har legat och glassat i solen typ hela dagen

Ååh, man blir ju bara mer sugen på sommar nu när det är så fint vårväder. Har solat både igår och idag, och det är ju så himla skönt.

Igår blev det förresten en uteritt på Lady. Red först ner till sjön och red runt i vattnet. Lady var helt galen och gick bara längre och längre ut, haha. Därefter blev det en skogstur också, och mycket galopp på grusvägarna. Mys!

Idag har jag varit vovvevakt, och nu under kvällen har jag tränat. Imorgon och lördag blir två fullspäckade dagar, men det blir nog käckt. Nu ska jag snart gå och lägga mig, för jag är heeelt slut. Att solen göra en så trött alltså..
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback