Jobb och träning

Exempel på några zumba-övningar

 

Har haft en fin måndag, dock har den känts väldigt lång. Sov sjuukt dåligt inatt, så jag var helt jävla slut imorse + att jag var på sämst humör (blir det ibland när jag har sovit dåligt). Men jag piggnade iallafall till lite när jag kom till stallet, för hästarna är ju så mysiga på mornarna.

Blev jobb i drygt 7½ timmar, sen hem och käka, och därefter cyklade jag till gymmet. Blev Bodypump idag, vilket var sjukt tungt. Har inte kört det på ett tag, så det var på tiden. Dessutom är den tränaren som kör idag så grymt bra, så det var allt värt lite smärta.

Förresten, jag gick på ett Zumba-pass för drygt 1½ vecka sen, och jag måste säga att det där passet är lite smått överskattat alltså. Visst, det var kul och man blev svettig, men det var ju inte mer än så alltså. Bra variation om så är, men inget jag kommer köra regelbundet. De passen som jag föredrar just nu är Bodybalance och Indoor Walking. Älskar att stretcha, och konditionsträning är ju dökul. Men smaken är väl som baken antar jag, och det är väl tur det.
E

Postat av: A N G E L I J N A

fin bild :)

2012-05-08 @ 11:32:13
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback