Min helg

 

Jag har haft en jättefin helg. Igår var syster och jag på kusten och solade hela dagen (blev inget bad för min del eftersom jag är rädd att jag kommer bli ASförkyld då), och på kvällen kollade jag på ESC med ett gäng vänner. Grymt ba gjort av Loreen - stolt svenne!

 

Idag har jag spenderat förmiddagen vid Vänern med syster. Där det blev massa sol, och sedan har jag firat mamma nu under eftermiddagen kvällen. Go helg, med andra ord!

 

Imorgon blir det jobb, och så har jag Lady och Tea. På kvällen blir det även markarbetsträning, men det blir nog på en lektionshäst (förhoppningsvis Lillan, då jag behöver träna med henne). Det är lite brist på lektionshästar nu dock eftersom en är halt och en är under igångsättning, så i värsta fall får jag väl ta Lady. Det är ju bra träning för henne i och för sig, men det som vore bäst är ju om jag får träna på Lillan. Men men, det får vi se imorgon.. Upptaterar er mer då.

E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback